Pagina's

woensdag 16 oktober 2013

Veel sjaals en een give-away! Scraf time and a give-away

Via via kwam ik op haar blog, en ik zag haar fantastische sjaal. Deze wilde ik ook! 
Gemaakt van de inmiddels beroemde en beruchte Fenna garen van Wibra. Inmiddels overal uitverkocht helaas. 
Ik ben zeer blij met mijn sjaal van nog geen 2 bolletjes! 



Deze omslagdoek haakte ik ook met Fenna garen, hij is heerlijk groot en warm! Zeer belangrijk, afgewerkt met kleine bolletjes. 


Deze kol maakte ik voor mijn jongste dochter. Heerlijk snel klaar. Ook weer met Fenna. 


En nu dan de give-away. Omdat jullie allemaal zo aardig zijn en me altijd weer opvrolijken met lieve berichten, wil ik jullie ook eens verwennen. 
Laat een berichtje achter en maak kans op deze 6 haaknaalden. 
Woensdag 23 oktober trek ik een winnaar. 

Liefs 

Ilona 

48 opmerkingen:

  1. Ja... dat Fenna-garen heeft half Nederland in z'n greep... Ik weet het!
    Gelukkig was ik er op tijd bij en heb ik nog een paar bollen in 'de koelkast' liggen... Ben er nog niet uit wat ik er mee ga doen.
    Maar met je give-away doe ik graag mee!!
    Heb nog nooit tot de gelukkigen behoord die iets hebben gewonnen, maar ik blijf 't proberen!!
    Vooral dit setje zou ik best graag willen hebben!!
    Lieve groet,
    Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En dat heb ik nu helemaal gemist.... ga er steeds meer van balen als ik al die mooie dingen zie! Ik doe graag mee. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, die hype heb ik ook gemist. Jij bent er fijn mee aan de haak gegaan. Wat een vrolijke haaknaalden, ik doe graag mee met je give away

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb ook wat bolletjes in voorraad gehaald maar ben er nog niet aan toe gekomen er iets van te maken. Ik doe graag mee aan je give away. Suprleuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kleuren, die haaknaalden, zal ook een linkje plaatsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alles is zo lekker fleurig bij jou! Ik doe gezellig mee met de give away.

    Groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie werkjes zeg, wauw!
    Ik doe heel graag mee met je give away ♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooi!! Ik heb een mailtje aan Wibra gestuurd en de lijst gekregen van winkels die Fenna nog in voorraad hebben. Goed he!! Jammer voor mij, nergens in de buurt. Amsterdam en nog wat steden.
    Extra jammer als ik zie wat een mooie dingen je er van hebt gemaakt!! En ik doe niet mee hoor, heb al genoeg en gun de anderen het van harte.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben ook al helemaal in de ban van het Fenna garen. Momenteel ben ik er een heerlijke south bay sjaal mee aan het maken. Zo zacht. Ik hoop dat het opnieuw binnenkomt. Ik doe ook graag mee met de give away.

    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Your scarf is sooooo pretty! I love the balls on the edging of your shawl. I want to make something very soon using that edging. The crochet hooks look very nice. Please enter me! Thank you.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De driehoeksjaal is precies de mijne! Heb hem nog niet helmaal af! Hoeveel bollen heb je gebruikt? Ik ben met de 5e bol bezig! De rand wil ik ook met bolletjes doen! Errug leuk weer!
    Je maakt alleen maar leuke dingen! Groeten Anouk

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Owwwwwww Fenna mania hihihihi
    Wat een prachtige dingen heb ook jij er mee gemaakt meis!!!!!!!

    En laten dat nou net de maten haaknaalden zijn die ik niet heb ..... dus graag, heel graag, wil ik ook meedoen!

    Liefs Moos

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een vrolijke haaknaalden, ik doe graag mee!
    Groetjes Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke haaknaalden! Dan word je nog vrolijker tijdens het haken. Ik waag graag een kansje!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een supergaren is dat toch! Ik baal dat het overal uitverkocht is! Maarre, ik waag graag een kansje voor die fleurige haaknaalden! De meeste maten heb ik nog niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Al meerdere Wibra's ben ik binnen geweest maar helaas.. nergens meer te krijgen inderdaad. Maar jij hebt geluk gehad dat je nog wel wat hebt kunnen bemachtigen èn mooi resultaat!
    Ik wil graag een kansje wagen op de mooie haaknaalden..

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige sjaals heb je gemaakt!
    Ik vind de haaknaalden ook mooi, maar toch doe ik niet mee, omdat ik al zo'n beetje elke dikte heb en dan heeft iemand met een minder assortiment er toch veel meer aan. Als ik weer kan linken zal ik zeker linken naar deze post (als ik het niet vergeet, vergiet dat ik ben), maar helaas lukt dit al een tijdje niet, sorry!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Stuk voor stuk kunstwerken maak jij, echt heeel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. De sjaals zijn geweldig mooi.
    Graag doe ik mee met de give away . Als ik ze zou winnen zijn ze voor mijn dochter die een poging waagt om te leren haken.
    groet Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat mooi garen toch en wat netjes gemaakt, mag je trots op zijn. Heb geen grote haaknaalden, gaan tot 3.5 dus mij maak je er echt blij mee!!!

    De handwerkmiep

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik ben vandaag nog bij de Wibra geweest voor Fenna maar volgens de dames was de laatste lading die ze binnen kregen binnen 1 dag uitverkocht. De vraag was nog maar of deze wol ooit weer terug komt in de winkel, dus als we nou allemaal massaal het hoofdkantoor van de Wibra plat gaan bellen, mailen, schrijven dan komt Fenna misschien weer terug.
    Je sjaal is echt prachtig geworden met lekker veel kleur.
    Ik wil graag mee doen met je give away, deze maten haaknaalden heb ik namelijk nog niet.
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi dit alles! Ik heb nog net 4 bolletjes Fenna-garen kunnen bemachtigen. Nu nog even denken wat ik ervan maak...
    Wat een vrolijke kleurtjes hebben die haaknaalden! Instant happiness!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooi die Jenneke's sjaal ik ga hem ook nog eens met diezelfde Fenna wol haken...en de haaknaalden zijn erg gaaf,alleen heb ik de Clover Amour al en de andere maten van Knit Pro dus gun ik het een ander,maar ik ga wel even een linkje plaatsen voor je give away!

    grtzzzz
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik heb niet zoveel haalnaalden en gekleurde al helemaal niet dus doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  25. I would love to wear some of your colourful scarves, but not here in JK!!!!! ;oD
    Thank you for your giveaway, xxxx Ale

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauw wat een vrolijke kleuren alles die omslag doek is ook mooi geworden.
    Graag doe ik mee met de give away mijn huidige haak naalden kommen van de action en zijn hard aan vervanging toe.

    Groetjes Samantha
    S.ludema@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  27. ALS alles goed gaat krijg ik eind deze maand wat Fenna garen, ben ik blij mee hihi. Vrienden nemen het dan voor me mee uit Nederland dus......kan ik die haaknaalden heel mooi bij gebruiken, dus doe graag mee als het mag. Wat een schitterende sjaals heb je gemaakt!! Ben dol op die kleurtjes allemaal, zo vrolijk :D

    Groetjes.....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fenna rules! Heerlijk hoor de sjaals je kan er nooit genoeg van hebben en die kleuren word ik zo vrolijk van!
      Lekker door haken!

      Verwijderen
  28. Senna? Zegt mij niks, maar nu was ik het afgelopen jaar ook druk met een sprei, en even nergens anders naar gekeken anders kwam hij nooit af. Ik ben zeer benieuwd naar je naalden. Sprei is af dus ik mag aan een nieuw project beginnen. En oude proef pimpen .

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Je sjaal is goed gelukt en lekker vrolijk door die kleutjes, wij hebben geen Wibra dus ik ben niet bezweken voor de Fenna wol....de omslagdoek vind ik heel leuk met die bolletjes ....en de haaknaalden zien er ook erg leuk uit ik waag graag een kansje bij je.
    groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een ontzettend mooie fleurige sjaal heb je gemaakt. En inderdaad de Fenna wol is helemaal hot hij was zo uitverkocht overal.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Mooie sjaals in frisse kleurtjes, ik doe graag mee met de give away.
    Groetjes,
    Martine
    Homemade and more

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Mooie kleuren, hier nog 3 bollen Fenna liggen voor een projectje... Maar kan nu nog niet kiezen ;-)
    Ik waag graag een gokje! Haaknaalden heb ik nooit genoeg ;-)

    Groetjes,
    Vanessa

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een beeldschone sjaal en wat een prachtige kleuren heb je erin verwerkt.
    Ik doe graag mee aan je give a way !!

    Liefs, Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Je sjaal is prachtig geworden !! Lekkere wol hè :-)
    Ow die haaknaalden !!!
    Ik waag een kansje (ik heb hier een paar haaknaalden met braampjes eraan, haakt zó rot grrrr)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. WAUW....wat een prachtige sjaal!!!!
    En omslagdoek!!! En col!!!!!!!
    Wauw!!!!
    Liefs Theetje

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Mooie omslagdoek! Heb jij al die bolletjes opgekocht?:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Bij mij heeft het Fenna virus ook toegeslagen. Ik heb in het totaal 15 bollen in 3 verschillende kleuren.
    Als ik van andere hoor valt dat nog reuze mee.
    Deze haaknaalden passen in alle opzichten prachtig bij het garen qua kleur en dikte.
    Groetjes,
    Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Voor mij nog geen fenna virus. Ben een beginnende haakster, dus heb veel aan deze blog.
    Wat een super leuke ideeën.
    En dan komen die haaknaalden natuurlijk super van pas ;)
    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat super mooi zeg allemaal. De kleuren blijf ik bijzonder mooi vinden. ik doe graag mee. haaknaalden komen van pas, heb er pas een gesneuveld ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  40. een hele mooie sjaal...! Ik heb al veel gehoord van de fenna garen uit de Wibra, maar idd, heb het nooit in de winkel zien liggen. zo snel verkocht :-( Maar ik ben ook wel heel blij met deze kleurrijke haaknaalden!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een mooie dingen heb je gemaakt zeg. Ik doe graag mee met je givaway, haaknaalden heb je nooit teveel toch???

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hoi Ilona,

    Sinds ik ben begonnen met mijn haakblog vraagt iedereen me( inclusief kids in allerlei leeftijden) ze het te leren. Doe ik graag, maar met die coole kleuren is het nog leuker! Ik doe graag mee.
    Groet Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Nog niet heel lang aan het haken maar al helemaal verslaafd! Heb nog niet zoveel haaknaalden en al helemaal niet in deze vrolijke kleuren! Ik doe dus ook graag mee aan de give away :)

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat een leukeblog! Ik doe graag mee!

    Grtz
    Diana
    www.dianaswereld.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Are grateful for your own the great and also instructional survey. Ill always be checking returning in a lot of times for quite a few much more improvements.

    Cccam Server

    BeantwoordenVerwijderen
  46. jemig wat gaaf ik ben aan heet pinteresten ik denk heeeeeej is dat nou de mijne...... whaaa nee.....wat enorm leuk om te zien zeg
    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  47. prachtig gewoon die sjaal wil er zelf graag een haken maar heb dit nog nooit gedaan wel gehaakt hoor en gebreid maar niet zo,n groot project ik ben we al op zoek naar een patroon heb nog een heleboel Fenna garen liggen

    groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk als je een bericht achterlaat!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails