Pagina's

dinsdag 16 juli 2013

Omslagsjaals gehaakt, South Bay shawlette

 Zo, ik kan de winter door met deze heerlijke sjaals. 
Patroon hier te vinden. 
De rood/roze heb ik gemaakt met Stylecraft DK acryl wol, heerlijk warm en zacht. 
Deze is 210 cm breed op zijn breedst.

En deze is 170 cm breed, toen was de wol op... hij mocht van mij nog wel wat breder worden. 
De wol is van Unicat en gekocht bij haar 

 En hier mijn lieve schat, Teddy, hij groeit als kool.
Laatst bij de dierenarts geweest en toen was ie 9 wk, maar qua gewicht ie 13 wk. Hij word een joekel! 
Hij heeft zijn inentingen gehad en is gechipt. 
Over 2 wk mogen we weer. 

 Liefs 

Ilona 





15 opmerkingen:

  1. Oh........die bovenste (roze met rood) is heel erg mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh teddy is gorgeous.....love love....D x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieverd is Teddy, wow mooi katje hoor!! Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieverd is Teddy, wow mooi katje hoor!! Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat blijft een gewild patroon. Je sjaal is heel leuk geworden met die kleurtjes.
    Ik heb al veel goeds gehoord over stylecraft. Moet het toch ook eens gaan proberen.

    Wat een heerlijke kat heb je. Juist leuk dat ie lekker groot wordt.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Whowwwww mooie sjaals, ik vind de bovenste de mooiste.
    Je katje is een prachtig beestje :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo'N schone sjaals!!! Ook de steken vind ik prachtig mooi!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk effect geven die 2 kleuren, ziet er meteen heel anders uit!
    Beiden zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw ik vind de rode met rose het mooiste en die kitten....I'm in love?Maine Coon of Noorse Boskat?Ik heb een Maine Coon...

    grtzzz
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De moeder van teddy, Polly is een halve Maine coon maar zij heeft geen lang haar. De andere kittens die Polly kreeg waren kortharig. Teddy is de enige die we houden en hij krijgt waarschijnlijk lange haren, dat heeft ie eigenlijk al. En hij is vreselijk lief

      Verwijderen
  10. Wat is die Teddy een prachtbeest! I <3 cats!!

    Je omslagdoeken zijn prachtig geworden!!

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik ben geen fan van roze, maar die roze/rode omslagdoek is een plaatje... die andere ook en om over Teddy maar te zwijgen.. Nou ja eigenlijk niet.... wat een heerlijk beest om te zien...

    groetjes, tine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk je sjaals.
    En die poes wat een plaatje.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi katje! Net een maine coontje!
    En de sjaals zijn heel gezellig! Wat maak je toch mooie dingen!
    Groetjes,
    Ann
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De regenboog sjaal is ook prachtig. En wat is teddy een schatje zeg! Mijn katten zijn erg blij dat ik er weer ben.
    X

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk als je een bericht achterlaat!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails