Pagina's

woensdag 14 december 2011

Andere kerstboompjes - budget idee!

Eindelijk hebben we een andere computer! Jeahhhh!!!
En gelukkig hebben we de foto's ook nog, wat natuurlijk het allerbelangrijkste is.

De kerstperiode is weer aangebroken, leuk hoor. Alhoewel, ik vind het wel leuk maar om je kamer vol te proppen met allerlei kerstspullen, nee zo ben ik niet.
Er staat bij ons een klein (wel echt) kerstboompje en nog wat andere kerstspulletjes maar echt veel is het niet.
Ik ben ook altijd weer blij als alles weer opgeruimd kan worden.
Ik wilde weer eens wat andere versieringen en ben aan het knutselen geslagen.
Ik had een plank staan en bedacht me wat ik ermee kon doen. Behangetje erop, wat maskingtape, spijkertjes erin en versieren maar.
Hij staat bij ons op de eettafel. Onze eettafel is niet groot en omdat een kerststuk niet past en steeds in de weg staat omdat de meiden de tafel steeds geheel voor zichzelf gebruiken, is dit wel de oplossing.
Dit 'kerstboompje' heeft mij geen geld gekost. Alles had ik al in huis.
Zo geniet ik er nog meer van :)
De bloemetjes en sterren heb ik (natuuuurlijk) zelf gehaakt.

Je ziet het al meer, sloophouten kerstboompjes.
Echt super leuk, vind ik dan.
We hadden nog wat hout liggen (ooit van mijn ouders geweest, oud plafond), wat nu
goed van pas kwam.
Ik vond de kerstboompjes wel wat saai en heb daarom wat gaten in
het hout geboord en hierin led-lampjes gedaan.
Vooral savonds staat het zooo leuk!


Echt een budget-kerstboompjes.
De led lampjes kosten 3 euro (bij Leenbakker).
En dit waren de totale kosten.

Liefs Ilona



11 opmerkingen:

  1. leuk gedaan hoor vooral die met die led lichtjes helemaal geweldig ik heb ook nog wat oud hout staan misschien een super idee voor de kinderkamer

    dank je wel voor dit goede idee :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super dingen heb je gemaakt. Je boom bij de eettafel is geweldig leuk. Maar je sloophouten boompjes vind ik nog leuker en helemaal met die lichtjes erin.
    Fijne dag en groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beide uitvoeringen vind ik heel erg mooi geworden en eingelijk zou je dit ook nog na de kerst kunnen laten staan. Alleen wellicht iets andere versiering, bijv ipv ballen..vogeltjes.
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige boompjes heb jij erg leuk gemaakt. En niet dat vrouw hommel schrijft je kunt ze ook na de kerst mooi laten staan, fijne dag groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superrrrrrrrr-leuk!
    Ik hou echt van dit soort ideeën, vooral budget, want het leven is al duur zat!
    Mooi gedaan!

    Groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke boompjes! Die van sloophout vind ik echt geweldig, zeker met die lichtjes erin!
    Groetjes, Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk, leuk! En dat het low budget is maakt het altijd nog leuker vind ik :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heeeeeeeerlijk een nieuwe pc en je kerst versiring is super wat een idetjes laat je weer zien ik slaat alles op in een speciale map en ga deze onwijs leuke ideetjes vast nog wel eens van je overnemen, XXXirma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat fijn dat je weer online kan zo weet je pas hoe veel je achter de pc zit!!
    Wat een leuke bomen heb je gemaakt super!!!

    Gr Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Via Eline haar blog kom ik bij jou terecht!! Wat een leuke dingen heb jij op je blog staan zeg!! Je gehaakte poefje is geweldig, net zoals de kussens, maar deze kerstboompjes zijn ook helemaal leuk!! Genoeg reden voor mij om je te gaan volgen, helemaal leuk! :-)
    Lieve groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gezellige blog heb jij! En ik heb zo rondgelezen bij je verschillende blogs al gemerkt dat jij net als ik ook gek bent op die leuke Pipstijl!! Ik heb mijn hobby kamertje met hetzelfde blauwe Pipbehang behangen en geniet er elke keer weer van! Ik ga je volgen en nog veel vaker genieten van je leuke dingetjes!! Groetjes, Joyce

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk als je een bericht achterlaat!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails