Pagina's

zaterdag 13 augustus 2011

Rommelmarkt

Vanmorgen weer naar een rommelmarkt geweest, nou eigenlijk een kofferbakmarkt.
Toch weer wat leuks weten te scoren, tja wanneer niet eigenlijk...

De buit zijn de emaille kan en bijbehorende beker met bloemen en de 2 bekers van California, jongen en meisje.


Ook ben ik bezig met het Jet servies, ik heb nu al 3 onderdelen verzameld en alles van de rommelmarkt van de afgelopen weken. De laatste aankoop vanmorgen gedaan, het theepotje.
Ze staan erg leuk zo bij elkaar.


De houten zwaan had ik al en daar is nu haar vriendje het konijn bijgekomen.
Ze kijken nu gezellig naar elkaar, wel zo leuk, alleen is ook maar alleen.


Wat een druilerig weer zeg, iemand nog leuke ideeën voor dit weekend?
Graag in Noord-Holland.

Liefs Ilona


5 opmerkingen:

  1. Heerlijk hè, dat rommelmarkt struinen. Ik hou ervan. Leuk dat je weer wat spulletjes gevonden hebt, vooral de bekers zijn erg leuk.
    Hier regent het nu ook pijpestelen :-( We maken het binnen maar lekker gezellig.

    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In Volendam is er braderie en in Wormer een kofferbakmarkt.
    Alletwee uitje voor als het droog is helaas. Mijn dochter loopt al weken te zeuren wanneer we eens een keer naar de zwartemarjt in Beverwijk gaan maar dat vind ik echt verschrikkelijk om heen te gaan.

    Leuke spullen heb je gevonden, dat servies van Jet vind ik zo leuk.

    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je een leuke spullen gekocht ! Dat servies, zo leuk en zo veel al in korte tijd. Tja, volgens de weersverwachting is het beter om gewoon een dag over te slaan morgen, vies weer ! Ik weet alleen de kofferbakmarkt in de Wormer, verder weinig op het programma. Vorige week ben ik naar de IJ markt geweest, 700 kramen, ben er nog van aan het bijkomen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke spulletjes heb je gekocht, hier in twente regend het al de hele avond, morgen de zolder maar eens goed opruimen, groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je leuke dingen gekocht! En tsja, met dit weer.... maar eens een beetje knutselen denk ik..... Toch een fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk als je een bericht achterlaat!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails